01 juni 2018

Gefeliciteerd, met foam van Foamtastisch!

Nou nog eentje dan!



Voor deze kaart heb ik zelf een achtergrond gemaakt met Distress Oxide ink en Distress resist spray. 
Voor deze kaart heb ik zelf een achtergrond gemaakt met Distress Oxide ink en Distress resist spray.ctVoor deze kaart heb ik zelf een achtergrond gemaakt met Distress Oxide ink en Distress resist spray.c.c




De letters Hoera heb ik uitgestanst met de letterstansjes van Marianne Design (COL1449).
Dit heb ik eerst gedaan uit het achtergrondje en daarna uit 3mm dik wit foam.
de letters die uit het achtergrond papier komen heb ik op het foam geplakt en weer netjes op hun plek geplakt, waardoor je een mooi 3D effect krijgt.
Ook de Enamel dots zijn van Marianne Design (PL4512 & PL4513).




In deze kaart gebruikte ik van 
Karin Joan voor Marianne Design:

KJ1721 - Gefeliciteerd
Het foam is van Foamtastisch!

Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloemenkaartje